niedziela, 7 czerwca 2009

Wyróżnienie



Dziękuję Stokrotce za przyznanie moim blogom
("Moja Szuflada" i "Nasól Sobie")
wyróżnienia


Jest mi bardzo miło!


Przekazuję dalej pałeczkę i wyróżniam następujące blogi:

Blog Solnej
Blog Peninii
Blog Krasnalkowy Świat
Blog Kasmatki
oraz niedawno "odkryty" przeze mnie Blog Lietdeco.

Są to blogi osób, których twórczość śledzę i podziwiam.
Mogłabym jeszcze wymieniać i wymieniać kolejne piątki twórczych blogów ale cóż regulamin to regulamin.
Zresztą niektóre z tych blogów już otrzymały to wyróżnienie.

6 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Dziękuje za wyróżnienie...milusio ;)

Asia i anioły pisze...

Gratuluje wyróżnienia i dziękuje za wyróżnienie:)
Pozdrawiam:)

Kasmatka pisze...

Ojej jestem zaskoczona! Dziękuję za wyróżnienie i to baaardzo :)

Cérie pisze...

Gratuluję wyróżnienia, oraz wyróżnionym. Chyba muszę się bardziej starać. Mhyhyhy... (((:

Dana Solmilar pisze...

Ja również dziękuję, że tutaj zaglądacie!!!

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, długo mnie nie było w domciu, tylko teraz przeczytałam, jeszcze raz dziękuję, bardzo mi miło, pozdrawiam serdecznie!