piątek, 18 marca 2011

Słodkości w "Mojej Szufladzie"


Zapraszam do udziału w "broszkowym" candy.
Nagrodą będzie  broszka z sutaszowym środkiem,
którą wykonam według kolorystycznych upodobań zwycięzcy.


Zasady są wszystkim znane, ale je przypomnę:
- zostaw komentarz pod tą notką  
- jeśli masz swojego bloga – umieść na nim informację 
o zabawie u mnie  wraz z aktywnym linkiem do mojego posta;
jeśli nie masz bloga wpisz imię i adres e-mail. 

Zabawa trwa do 10 kwietnia
losowanie dzień później.

Zapraszam! 

61 komentarzy:

Calima pisze...

Zapisuję się :) Po raz pierwszy jestem pierwsza :) Pozdrawiam.
gosik2@poczta.onet.pl

damar5 pisze...

oooo,Danusiu to na takie Candy sie pisze :) :) Broszek nie nosze ale mam na ewentualnie wygrana inny pomysl :)
Notke na blogu zostawie pozniej :)
Poz.Dana

malutka pisze...

Lubie broszunie dlatego się zapisuję i czekam grzecznie na losowanie.
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Chciałabym wygrać bo sutaszu nie umiem, a blisko terminu losowania sa moje urodziny. Spróbuje i się zapisuje :-) pozdrawiam
galeriaam.blogspot.com

Inviernita pisze...

Sutaszowych łakoci nie przegapię:)
Agnieszka
agnzimka@wp.pl

Ewa pisze...

to i ja się grzecznie ustawię w ogonku, bo podziwiam Twoje prace :)

Aga T. pisze...

Takich słodkości nie wolno przegapić:))Ustawiam się grzecznie w kolejce.
http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

ROMA pisze...

Bajeczne brochy - nie przejdę obok nich obojętnie!Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Grasza44 pisze...

Danusiu, od dawna już łypię na te Twoje cudne broszeczki...zapisuję się w kolejce, może trafi mi się taka fioletowa? Pozdrawiam i buziaczki zostawiam.

cranberry pisze...

Nie moge przejsc obojetnie kolo tych pieknych broszek:)
Pozdrawiam i zapraszam rowniez na slodkosci do mnie.
cranberry-crafts.blogspot.com

Joanna pisze...

Zapisuję się bardzo chętnie

jola_zola pisze...

jakie cudne, z przyjemnością sie zapisuję z nadzieją na szczęście w losowaniu:)

Unknown pisze...

Piękne broszki. Marzę o takiej. Ustawiam się w kolejce ;-)

Dekupażownia Jagodzianki pisze...

Chętnie wezmę udział w zabawie!

pozdrawiam, Jagodzianka.

trabaya pisze...

To i ja się zapisuję, a jakże :-) Pozdrawiam!
trabaya.blox.pl

Marietta pisze...

Ale ładne! Też się zapisuję!

boniusia pisze...

mrau to i ja sie zapisze...

Edzia pisze...

zapisuję się i ja:) pozdrawiam z edzia goodies :)

Rose pisze...

Oj, taka śliczna broszka to mi się marzy! ;)
Z miłą chęcią zapisuję się do kolejeczki i czekam na szczęście w losowaniu ;)
Pozdrawiam wiosennie ;)

ania.n pisze...

Jak mozna to sie zapisuje:)Pozdrawiam wiosennie.
ania_reg@poczta.onet.pl

vivi22 pisze...

sutasz nie jest mi znany ale Twoja broszka jest śliczna :)

Labores pisze...

piękne guziunie dlatego zapisuję się i zostawiam ślad tu : http://laborespariunthonores.blox.pl

pozdrawiam,
Labores

franio pisze...

ustawiam się po cacuszko:D

Zapałeczka pisze...

Po prostu prześliczne! pierwszy raz widzę połączenie organzy z sutaszem,gratuluję bardzo pomysłu :*
i oczywiście stawiam się w kolejce :)

minawia@op.pl

kamarek pisze...

Zapisuje sie z ogromna checia. Zapraszam na moje candy.

Caro-ART pisze...

Śliczne broszki ;)stanę w kolejce

Annasza pisze...

Broszki przepiękne, zapisuję się z przyjemnością :)) Zapraszam również na moje słodkości :)

Ania pisze...

Jako maniaczka broszek zapisuję się z przyjemnością.

Dusia pisze...

na broszke zawsze chetnie:)

nannala pisze...

piękne broszki robisz, chętnie bym pomacała taką na żywo ;]

MP pisze...

Śliczne są te Twoje broszki, chętnie się zapiszę :)

Jewellery by alex pisze...

zgłaszam się :) tabaluu@wp.pl

justysias7000 pisze...

Ja też spróbuję:)
http://quilling7000.blogspot.com/

Wiewióra pisze...

Śliczne broszki :) z sutaszem jeszcze nie miałam przyjemności się poznać więc miło by było :) pozdrawiam cieplutko.

Anonimowy pisze...

to i ja stanę w kolejce:)
peldano-mio@o2.pl

Miriamart pisze...

Zgłaszam się do zabawy i zapraszam na moje candy http://www.miriamart-decu.blogspot.com/

KasiaJewellery pisze...

Zgłaszam sie również :-)))
www.kasiajewellery.blog.interia.pl

Mikko pisze...

Piekne broszki, wiec może jedna trafi i do mnie

Agnieszka pisze...

Zgłaszam się i ja :)
http://maweth.blogspot.com

Anonimowy pisze...

i ja się zgłaszam po te cudne broszeczki:)Monika
wt333@o2.pl

Koraliki Beaty pisze...

to ja takze ustawiam sie w kolejce po sliczna broszeczke :)

Skandynawska_Indianka pisze...

Piękne te broszki,bardzo chętnie się przyłączę do zabawy;)
skandynawska.indianka@gmail.com

curiously pisze...

Piszę się na brochę :)

Naila pisze...

Ciekawe połączenie sutaszu z delikatną broszką :) Dołączam się do zabawy!

http://impresje-naili.blogspot.com/

barbaratoja pisze...

I mnie nie może zabraknąć;-)

skimmia pisze...

Broszki śliczne i ja się ustawiam w kolejce pozdrawiam

ladyinfantille pisze...

ja też chcę! :)

Ola pisze...

cudne sa te kwiatuszki
aleksandra.kutyma@gmial.com

raeszka pisze...

Ja też się chętnie zapisuję :).

Julia pisze...

Jeszcze ja;)super broszki,gratuluję i zmykam w kolejkę;)
julka.julia1985@gmail.com

KasiaN pisze...

Poproszę i ja. Jeśli już los okazałby się łaskawy, to kolor jest obojętny i niech będzie niespodzianką, bo wszystkie kwiaty są piękne.

zainspirowana pisze...

jeszcze ja! ale koloru to w tej chwili nie umiem wybrać... :)
ale jak mnie wylosujesz to jakąś decyzję uda mi się na pewno podjąć... :)

KonKata pisze...

ale tłok!!!!, to ja zrobie jeszcze większy

KonKata pisze...

acha, link w formie pisemnej na bocznym pasku

ArtIs pisze...

Wszystkie są śliczne! Nie wiem jaki kolor ale jeszcze przyjdzie pora na wybór, bo najpierw musi szczęście dopisać.

Unknown pisze...

się ustawiam,
Cię pozdrawiam,
Aśko. :))

ovillo pisze...

I ja poproszę :)

rozgwiazdunia@wp.pl pisze...

Może szczęście mi dopisze..
Pozdrawiam, Kasia

LocaUnique pisze...

Śliczne. Chciałabym mieć taką w kolekcji, dlatego zgłaszam się po cukierka:)

Asia-majstruje pisze...

Uff, przepiękne broszki, a ja jeszcze zdążę się zapisać i zaprosić na moje rozdawnictwo :)

Pozdrawiam!
Asia
http://asia-majstruje.blogspot.com/

Asia-majstruje pisze...

O nie, przepraszam, przecież dziś już 11! A ja mam przestawioną datę w komputerze :)