środa, 28 października 2009

Wyróżnienie i kurs w "Nasól Sobie"



Zapraszam wielbicieli masy solnej do
"Nasól Sobie"
Umieściłam tam krótki kurs lepienia zmotoryzowanego aniołka.






Chciałabym również podziękować Kasmatce oraz Oli
za przyznanie mi
koleżeńskiego wyróżnienia.



oraz


Jest mi bardzo miło,
że moja skromna twórczość może się podobać innym.
Ja ze swej strony, wyróżnienie to przyznaję Wszystkim osobom,
których blogi znajdują się w moich zakładkach
"odwiedzam" i "obserwuję".
Wasza twórczość też jest przedmiotem mojego zainteresowania,
a bardzo często podziwu i zachwytu.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do częstego zaglądania
do "Mojej Szuflady".

2 komentarze:

agnesha pisze...

:) a ja znalazlam twoj blog na wp. na szczescie dolaczylas nowy adres na blogspot! przejrzalam sobie conieco , bardzo spodobaly mi sie masosolne ludki w zbrojach ! inne wlasciwie tez ale nie bede przeciez wymieniac wszystkiego :) bardzo fajnie tu u ciebie, bede zagladac czesciej i zapraszam z rewizyta do siebie :)

Aleksandra pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-) pozdrawiam serdecznie