wtorek, 22 października 2013

Aurelia - kolczyki sutaszowe w stylu antycznym


Dzisiaj pokażę kolejne kolczyki uszyte z sutaszowych tasiemek.
Do ich wykonania użyłam również pastylek marmuru, okrągłych korali "Piasku pustyni",
koralików Toho i Preciosa.
Tym razem chciałam nawiązać do klimatów antycznego Rzymu.
Czy mi się to udało, sami oceńcie.

Oto Aurelia


fotografia kolczyków mojego autorstwa, pozostałe zdjęcia pochodzą z internetu


Kolczyki są dostępne w moim butiku na DaWanda.


Dziękuję za Wasze komentarze i za to, że tu zaglądacie.
Zapraszam  do kolejnych odwiedzin
i życzę miłego popołudnia :)


 

4 komentarze:

Ania pisze...

Wspaniałe! Te chyba najbardziej mi się podobają ze wszystkich sutaszków, jakie do tej pory zrobiłaś. Pozdrawiam.

Anna Magdalena pisze...

Niesamowita inspiracja!!!

Marzena pisze...

Ty to masz uzdolnione łapki

Klimju pisze...

Wow, są cudowne