niedziela, 22 czerwca 2014

Jagodowe piramidki


Rozpoczęłam nową przygodę z koralikami.
Bez reszty pochłonęło mnie wyplatanie
koralikowych drobiazgów.
Poniżej moja pierwsza praca. 
Nie jest jeszcze doskonała i doświadczone twórczynie beadingu
pokiwają pewnie głowami z politowaniem,
ale jak mówi stare przysłowie -  ćwiczenie czyni mistrza.
W miarę wyplatania nowych wzorów
zapewne dojdę do jakiejś wprawy.

Kolczyki piramidki wykonane według tutoriala
zamieszczonego przez Martę Draganek


Inspiracji kolorystycznych dostarczyły mi jagody 
i mały, błyszczący leśny robaczek.



fotografia jagód pochodzi ze strony http://www.tapeciarnia.pl/, fotografia robaczka ze strony http://www.polskiekrajobrazy.pl/, zdjęcia biżuterii są mojego autorstwa
Życzę Wam słonecznego tygodnia
i zapraszam do kolejnych odwiedzin:)


2 komentarze:

Ania pisze...

Ależ piękny komplecik! Wspaniała robótka.

Sila Lila Budowniczy pisze...

Ja zawsze się pocieszam, że każdy zawsze kiedyś zaczynał ;) perfekcja wymaga czasu ;p