piątek, 29 października 2010

Losowanie candy


Dziękuję Wam za udział w zabawie,
dziękuję za zamieszczone komentarze i miłe słowa.
Zapraszam do częstych odwiedzin mojego bloga.

A teraz czas na wyniki losowania.
Do losowania użyłam maszynki losującej.
Pod postem wpisały się 33 osoby.


Los wskazał na nr 30 - Maggie
 


Gratuluję zwyciężczyni:)

O adres nie proszę bo już mam.
Tak się bowiem szczęśliwie złożyło, że zostałyśmy 
razem z Maggie wylosowane do wymianki

Już wkrótce postaram się Was zaprosić do następnej zabawy -
przygotowania w toku:)

 Serdecznie pozdrawiam:)



5 komentarzy:

Rose pisze...

Oj, szkoda! A taką miałam nadzieję :( No cóż pozostaje mi tylko pogratulować Szczęściarze!
Pozdrowienia od różanego...

ALEXLS pisze...

Gratuluje i dziekuje z a mila zabawe:) Pozdrawiam!

Grasza44 pisze...

Gratuluję Maggie, wspaniały Ci się trafił prezent. Dano, świetny program do losowania. Pozdrawiam i buziole przesyłam.

damar5 pisze...

Maggie, Ty szczesciaro :) :) Gratuluje :)
Pozdrawiam Dana

Dysiak pisze...

Gratuluje zwyciężczyni i ocieram łezki.